• سیتور الکتریک در زمینه واردات و توزیع فیوزهای صنعتی در امپرها و ولتاژ های مختلف فعالیت دارد.

فیوز باسمن ایتون : راهنمای جامع

شرکت سیتور الکتریک، با داشتن نمایندگی رسمی شرکت باسمن در تهران، به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین فیوزهای مختلف می‌باشد. این شرکت، تمامی محصولات باسمن را به مشتریان ارائه می‌دهد.

Bussmann

Bussmann

فیوز باسمن

فیوزهای متنوعی در شرکت سیتور الکتریک عرضه می‌شود، از جمله:

  1. فیوز قطع سریع Bussmann
  2. فیوز LC
  3. فیوز اشنایدر
  4. فیوز HRC
  5. فیوز زیمنس
  6. فیوز سیبا
  7. فیوز کف خواب Bussmann
  8. فیوز پیچ خور Bussmann
  9. فیوز تاخیر در قطع Bussmann
  10. فیوز ولتاژ بالا HV Bussmann
  11. فیوز ولتاژ متوسط Bussmann
  12. فیوز دیود دار Bussmann
  13. فیوز استوانه‌ای
  14. فیوز چیلری Bussmann
  15. فیوز لیفتراکی Bussmann
  16. فیوز BS88
  17. فیوز سیلندریBussmann
  18. فیوز FU Bussmann
  19. فیوز کاردی Bussmann

 

Bussmann

Bussmann

وارد کننده فیوز باسمن

مشتریان می‌توانند این گروه گسترده از فیوزها را با قیمت مناسب و تضمینی از شرکت سیتور الکتریک نوین، به عنوان نماینده فیوز باسمن در تهران تهیه کنند.

همچنین، علاوه بر فیوزها، این شرکت انواع دیگری از قطعات نیز عرضه می‌کند، از جمله کوره القایی، انواع جا فیوزی، فیوز هولدر تابلویی، پایه فیوز و غیره. بهره‌برداری از این تنوع و گسترش از اقلام الکتریکی، به مشتریان این امکان را می‌دهد که با یک مراجعه به شرکت سیتور الکتریک، تمامی نیازهای خود را در حوزه فیوز و قطعات الکتریکی تأمین کنند.

راهنمای خرید فیوز باسمن و ایتون

  • آیا فیوز باسمن و ایتون یکی هستند ؟

بخش Bussmann که یک بخش از شرکت Eaton می‌باشد، محصولات حفاظت مدار را برای صنایع الکتریکی، الکترونیکی و خودرو در سطح داخلی و بین‌المللی تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

  • فیوز Bussmann چیست؟

فیوزهای Bussmann، تولید شده توسط شرکت Bussmann که بخشی از شرکت Eaton می‌باشد، از مدارهای الکتریکی در برابر گرمای بیش از حد با قطع برق در هنگام اضافه بارهای الکتریکی محافظت می‌کنند. وظیفه اصلی فیوزهای Bussmann، پیشگیری از وقوع حوادث و آسیب به تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است. زمانی که جریان الکتریکی به دمای خطرناکی رسید، فیوز با قطع مسیر جریان، مدار را از خطرات ناشی از گرمای بیش از حد، محافظت می‌کند. Bussmann برای این منظور، یک طیف گسترده از فیوزها را ارائه می‌دهد که برای اهداف مختلفی از جمله محافظت از تجهیزات الکتریکی در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

  • فیوزهای Bussmann متعلق به چه کسی است؟

فیوزهای Bussmann متعلق به شرکت Cooper Bussmann هستند. Cooper Bussmann یک بخش کاملاً متعلق به شرکت Cooper Industries, Inc است. دفتر مرکزی آن در سنت لوئیس، میزوری واقع شده است. این شرکت با بیش از ۹۰ سال سابقه و نوآوری محصول، استاندارد حفاظت مدار را در سراسر بازار جهانی تعیین کرده و فعالیت خود را در این زمینه ادامه می‌دهد.

  • آیا فیوزهای Bussmann ساخت آمریکا هستند؟

بله، فیوزهای Bussmann که تولید شده‌اند توسط شرکت Cooper Bussmann، در واقعیت از آمریکا هستند. این شرکت محصولات خود را در آمریکا تولید می‌کند و از آنجا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌کند. بنابراین، فیوزهای Bussmann از کشور آمریکا تأمین می‌شوند.

Bussmann

Bussmann

انواع فیوز باسمن ایتون

محصولات متنوع شرکت سیتور الکتریک 

شرکت سیتور الکتریک  با تلاش مداوم و تعهد به ارائه بهترین محصولات و خدمات، انواع فیوزهای باسمن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه برخی از محصولات متنوع این شرکت را معرفی می‌کنیم:

  1. فیوز سیلندری باسمن: در انواع ولتاژها و آمپراژهای مختلف قابل تهیه است.
  2. فیوز استوانه‌ای باسمن: با انواع ولتاژها و آمپراژهای متنوع، این فیوزها از جمله انتخاب‌های محبوب برای حفاظت تجهیزات الکتریکی هستند.
  3. فیوز ولتاژ بالا HV Bussmann: برای حفاظت از تجهیزات در ولتاژهای بالا، این فیوزها به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نظر گرفته می‌شوند.
  4. فیوز چیلری باسمن: مخصوصاً برای استفاده در صنایع چیلر و خنک‌کننده مناسب می‌باشند.
  5. کوره القایی باسمن: برای مصارف مربوط به کوره‌ها و صنایع فولادی در نظر گرفته شده‌اند.
  6. فیوز دیود دار باسمن: برای حفاظت از تجهیزات الکتریکی در مواردی که دیودها نیز در مدار حضور دارند.
  7. انواع جا فیوزی و فیوز هولدر تابلویی Bussmann: جهت استفاده در تابلوهای الکتریکی و اتصال فیوزها به صورت آسان و ایمن.
  8. فیوز BS88 باسمن: با استانداردهای بین‌المللی، مناسب برای مصارف مختلف در صنایع مختلف.
  9. فیوز پیچ خور Bussmann : برای مصارف و نیازهای خاص مرتبط با کاربردهای خاصی مانند کوره‌ها و صنایع مشابه.
  10. فیوز ولتاژ متوسط Bussmann: برای حفاظت در ولتاژهای متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  11. پایه فیوز کاردی Bussmann : برای نصب و نگهداری ساده و مطمئن فیوزهای کاردی.
  12. فیوز FU Bussmann : با امکانات ویژه برای مصارف خاص و نیازهای تکمیلی.

این تنوع در محصولات، امکان انتخاب بهترین گزینه‌ها برای هر نیاز را فراهم می‌کند و مشتریان را در حفاظت از تجهیزاتشان یاری می‌کند.

Bussmann

Bussmann

خرید محصولات باسمن در سیتور الکتریک

سیتور الکتریک به عنوان نمایندگی رسمی فیوز Bussmann اقدام به عرضه و توزیع انواع مختلف فیوز و پایه فیوز باسمن انگستان نموده است. این مجموعه انواع محصولات باسمن را شامل فیوز قطع سریع (تندسوز)، فیوز استوانه ای، فیوز کاردی، فیوز فشار قوی (high voltage)، و فیوز فشار متوسط (MV) به مشتریان ارائه می‌دهد.

شرکت Bussmann انگلستان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان فیوز و پایه فیوز در سطح جهان شناخته شده است و تولیدات آن با استانداردهای بین‌المللی بسیار مرتبط می‌باشد. ما با افتخار محصولات این شرکت را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم تا درخواست‌های شما را برآورده سازیم.

مجموعه سیتور الکتریک با داشتن نمایندگی فیوز Bussmann، انواعی از فیوزهای باسمن را به عنوان مثال فیوزهای BS FUSE با استانداردهای IEC 602690-4 و DIN 43653 را ارائه می‌دهد. این فیوزها دارای رنج ولتاژ ۶۹۰V، ۱۰۰۰V، و ۱۲۵۰V می‌باشند و برای مصارف مختلفی از جمله استفاده در درایوهای DC مبدل های قدرت، یکسو کننده ها، کاهش کننده ها، و خطوط ریلی مناسب می‌باشند.

از جمله دیگر محصولاتی که در سیتور الکتریک به فروش می‌رسد، می‌توان به فیوزهای کاردی، فیوزهای پیچ خور، فیوزهای تاخیر در قطع، فیوزهای لیفتراکی، و سایر اقلام مرتبط اشاره نمود. ما به شما عزیزان اطمینان می‌دهیم که محصولات باسمن ارائه شده توسط سیتور الکتریک با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی را دارا می‌باشند و در تمامی نیازهای شما تامین می‌شوند.